En sån dag...

image8

Sitter här och mer eller mindre halvsover. Det har varit en mycket spännande dag måste jag säga. Blev kvar i Lit inatt, men åkte vid tio-tiden imorse hem till Frösön eftersom jag och en ny bekantskap stämt träff med varandra kl. tolv. Vi promenerade så in till stan och in på Prästgatan 12, mitt favourit fik, och där satt vi och pratade och skrattade någon timme eller så. Sedan försvann solen bakom taket och det blev lite småkyligt där vi satt på uteserveringen. Så vi knatade sen längs med gågatan och sedan ner och bort mot badhusparken. Det var en fin dag, solen sken och det var varmt och skönt. Vi fortsatte så småningom hem till mig för en liten visning av lägenheten och där satt vi sedan en stund och pratade om en massa roliga saker som vi har gemensamt, så som Robert Broberg, dammråttor i hörnen, Winnerbäck m.m. Vi ska försöka att gå på några konserter tillsammans i höst också, som Robban och Winnerbäck bl.a. Det ser jag fram emot, om jag är här i Östersund då! (Tänker på mina Uppsala-planer...) Sedan var det dags för min nya bekantskap att gå och jobba, så jag fortsatte vidare till nästa kompis.  Där blev det som vanligt lite skvaller och glada skratt ;-) Sen började jag bli hungrig, så jag åkte till ett snabbmat-ställe, köpte med mig ett skrovmål och åkte hit till Lit igen. Var både hungrig och kissnödig när jag kom hit, men båda problemen löste jag ganska snabbt. Sen har jag mest suttit här ikväll, och busat med katterna...En lugn och skön kväll har det iaf varit, och en mycket intensiv men rolig dag! Nöjd och glad kommer jag somna ikväll!! Puss och godnatt
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0