*Filmstjärna*

Idag innan jag skulle åka till Lit hade jag som vanligt lite smått problem att välja vad jag skulle ha för kläder på mig. Vi skulle till farfar på fika eftersom han fyller år idag, och samtidigt som jag ville vara anständigt klädd ville jag inte vara alltför uppklädd heller. Tillslut blev det ändå det jag trivs bäst i, ett par jeans, ja mina nyaste förresten som jag köpte förra veckan, ett svart linne och mitt guldiga bälte. Enkelt, snyggt och trivsamt  på samma gång. Sen till det mina färgglada ballerinskor som jag hade på studenten och så min för sommaren nya satin/guld/vita/sport jacka. Som sagt inte så märkvärdigt. Och eftersom solen sken ute tog jag på mig mina stora solbrillor. Satte mig i min röda sportbil (nåja, 740:in då...) och sedan på med the mjusic och så tog jag sikte på Lit. När jag kom hit parkerade jag som vanligt på vägen här utanför huset, klev ur bilen och gick in i huset. Fick som vanligt några härliga blötpussar av min älskade Mister. Så kommer mamma, och det första hon säger till mig är " Men du såg ut som en riktig filmstjärna där du kom i bilen, med dina stora solglasögon och den där jackan!" Ja, det är inte alla dagar man får höra sånt=)

image29
Jag den nästa Ingrid Bergman?!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är min filmstjärna!

2007-08-18 @ 00:04:41
URL: http://miainreder.blogg.se
Postat av: Cathrin

ja du ;) det är bara att sträcka på sig och le mot kamerorna =)

2007-08-18 @ 20:53:36
URL: http://cathrinlarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0