Fredag, och en härlig sådan!

Ja, den efterlängtade fredagen är här! Nu ska jag bara slappna av och njuta av helgen! Har jobbat klart för veckan, som har varit en underbar vecka där dagarna bara flutit på hur bra som hellst. Har inte haft den där klumpen i magen på jobbet som jag haft hela våren. Den försavann för en vecka sedan, förhoppningsvis följde den med tåget till Småland. Där kan klumpen få stanna tycker jag!
 image26 Bye bye klump!

Istället har en liten kittlande fjäril letat sig in i mig, som fladdrar runt där och kittlar och har sig. Men jag har verkligen ingenting emot att ha den inuti mig! Det är en härlig, kittlande känsla. Lite pirr å lite värme å så. Det kan jag leva med! Länge=)

image19 Här för att stanna...?!

Får se om det blir utgång någon kväll, skulle vara trevligt att gå ut och bli lite lullig och dansa av sig lite. Blev lite avundsjuk igår när Mia ringde och berättade att dom satt på Buddy´s och drack öl! Det jag längtar mest av allt efter denna helg är ändå att få lite tid till att träffa min nya, mysiga bekantskap! =) Med lite tur kanske jag får det på söndag kväll...*suck* länge dit. Solen skiner iaf lika mycket idag som igår, något svalare i luften bara.  Hoppas det blir fint och någorlunda varmt i helgen. Behöver all sol jag kan få nu inför hösten! Nu tror jag att jag ska cykla hem, kanske lägga mig på soffan en stund och blunda med ögonen, njuta lite av att det är fredag eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0