Jag har ingen lust att fastna framför teven när det skymmer...

image3Sommaren är snart slut. Vart tog den vägen egentligen? Hmm...den kanske försvann när jag satt framför teven...Visserligen har det inte varit så mycket annat än TV-väder denna sommar, men det känns ändå som att man borde ta vara på denna korta tid och vara ute så mycket det bara går, medans det fortfarande är grönt och fint och någorlunda bra väder. Istället fastnar man på kvällarna framför teven och där sitter man tills man går och lägger sig. Det finns ju så mycket annat man kan göra istället denna årstid, som att promenera in till stan, ta en fika på Tages, ja, vad som hellst bara man kommer bort från teven! Den kommer bli mitt tidsfördriv i höst/vinter när det inte är väder för att vara ute på kvällarna! Jag har ingen lust till att slänga bort en massa tid på dåliga TV-program, men det slutar ändå med att jag sitter där och tittar på det där dåliga TV-programmet! Har man inget bättre för sig så blir det lätt så. Men ikväll vill jag verkligen göra något annat, umgås med en kompis t.ex. Bara vi två, INGEN TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0