Kkkkkkkkallt!!

På bara några dagar har det gått å blivit svinkallt här! Från sommar till höst över en natt ungefär. Igår var jag en liten isbit när jag kom hem från jobbet, så imorse blev det vantar på när jag skulle cykla dit! Egentligen skulle jag behöva både vantar, långkalsonger, tjocktröja och yllesockor för att jag inte ska frysa sådär tidigt på mornarna då det är som kyligast...men det är ju fortfarande Augusti! NÅN MÅTTA FÅR DET VARA!! Jag är envis och trotsar kylan, jag menar, man är väl norrlänning?! Fast den här lilla norrlänningen ger snart efter och tar på sig alla de där kläderna ändå. Om jag fick bestämma skulle det få vara sommar minst en månad till, men inte då. Här kommer den och klampar på redan i Augusti! Kan den inte få låta oss njuta av de sista sommardagarna i lugn och ro innan den ska komma med sina kalla vindar? Brrrrr!!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Idag när jag skulle upp till stallet på morgonen så drog jag på mig långkalsonger under mjukisbyxorna! +3 grader!? =S

2007-08-30 @ 08:51:15
URL: http://cathrinlarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0