Superduperbra dag!


Idag är det fjärde dagen på rad som jag vaknar med ett leende på läpparna=) Vet inte riktigt varför, eller kan iofs komma på två anledningar...men det spelar ingen roll vad det beror på, för det är bara så skönt att vara glad igen! Det kändes bra att komma till jobbet också, och efter att jag gjort ifrån mig mina ställen skulle jag få hjälpa några andra med att städa trappor. Kan även nämna att vi blev bjudna på en underbart god jordgubbstårta efter lunchen idag, så då kände man sig ännu mer peppad sen till att göra ett bra jobb!

Trappstädningen gick  riktigt bra och var riktigt roligt! Jag och Annica hjälptes åt, så vi hade tid för lite skvaller samtidigt som vi gjorde något nyttigt. En hel del glada skratt blev det=) Vi cyklade sedan hem till Frösön tillsammans, och vi hade bestämt att vi skulle ses lite senare och promenera tillsammans. Annica kom över till mig och vi gick bort mot Frösö strand där det är sååå vackert! Vi satte oss på en bänk vid sjön och pratade länge om allt möjligt. Sedan gick vi hemåt igen, en sväng in på konsum för att köpa lite middagsmat, sen gick jag hem till mig igen. Orkade inte med någon avancerad matlagning idag, så det blev till förrätt(!) halloumi stekt i olivolja och med lite orregano på, sedan en halv, fryst pizza och lite gurka och körsbärstomater till. Det var faktiskt riktigt gott! Och mätt blev jag. Hade kunnat lägga mig att sova där och då, men då hade jag sovit bort hela kvällen, så jag åkte hit till farmor istället och lånade datorn. Så satsar jag på att lägga mig i skaplig tid ikväll istället. Jag är nöjd med dagen iaf. Kan äntligen le igen, utan någon särskild anledning! Ser faktiskt fram emot morgondagen också. Ska försöka göra den till en lika positiv dag som denna dag har varit!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Skönt att höra att det vänt igen! Du verkar mycket gladare! =)

2007-08-20 @ 22:14:42
URL: http://cathrinlarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0