Uppsala-planer

image14

Uppsala, Uppsala, Uppsala, vackra stad! Idag verkar det som att det har löst sig med jobb där nere. *lycklig* Jag funderar nämligen på att flytta ner dit några månader i höst för jag känner att jag behöver lite miljöombyte. Och ju mer jag tänker på det, detsto säkrare och bättre känns det! Söker bostad för fullt, men det är inte det lättaste vill jag lova! Jag  är nog inte den ända som letar efter en liten, billig etta där nere nu inför skolstarten...men det ska verkligen bli skönt att komma ifrån Östersund, om det så bara blir för ett litet tag. Få lite distans liksom. Få en chans att tänka efter vad jag vill med saker och ting. Och att få umgås med Mia! Bara det får mig att studsa av lycka!! Att kunna träffas bara sådär en kväll och dricka vin och prata utan att det ligger 50 dumma mil ivägen! Underbart!! När jag tänker efter så känner jag mer folk i Uppsala än här i Östersund nu efter att alla åker tillbaka. Jag trivs verkligen i Uppsala, så jag hoppas att det dyker upp en bostad snart. För jag vill verkligen ner dit, NU! =)

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Jepp, nu hoppas jag att lägenheten dyker upp... För nu vill du verkligen åka! Men en reservplan är att du åker ner och tittar efter lappar på anslagstavlor! Kanske du kan smöra in dig hos Mia ett tag iaf? =)

2007-08-22 @ 06:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0