Utekväll igår. Innekväll ikväll.

image21
Jag och Cathrin var ut igår. Först kom hon hem till min stökiga lägenhet, där vi satt och drack lite gott och snackade skit i några timmar. Lite senare på kvällen drog vi oss så in mot stan. Vi hade bestämt att vi skulle gå till Marité, och när vi kom dit verkade det superlugnt, ingen kö och inget folk utanför. Hmm tänkte vi...då är det nog inte så mycket folk inne heller, och klockan var ändå 23 liksom. Men vi morsade på vakterna och knatade in ändå. Som vi trodde, inget folk inne heller just! Men vi hade sagt att vi skulle ha en rolig utekväll ändå så vi gick och beställde en drink var och satte oss och tittade på alla små fulla artonåringar. Ganska roligt att se hur dom beter sig. Försöker förtränga att man själv varit där en gång i tiden. Gick lite senare ut och satte oss på "uteplatsen". Dröjde inte många hundradelar innan två av alla de fulla artonåringarna kom och frågade om dom fick slå sig ner vid vårat bord. Då satt dom i stort sett redan där. Tror inte att vi var rätt tjejer för dom att ragga på den kvällen. Vi gick ganska snabbt därifrån! Vi gick in och skakade rumpan lite istället, gick upp en sväng, dansade lite till. Det fylldes på med folk ju senare det blev.  Strax före två kände vi att vi fått nog, både av dricka och raggande småpojkar. Så vi sa tack å hej och gick åt varsitt håll, Cathrin till bussen och jag gick hemåt. Det blev en ganska vinglig hemfärd, men jag hade nog roligt ändå. Hittade en vacker liten blomma i badhusparken som jag tog med mig hem bl.a.=) När jag kom hem till mig lullade jag på en stund, sedan blev det sängen ganska snabbt. Hade iaf en underbart rolig kväll!!

Idag har det varit en lugn dag. Ganska sliten efter gårdagen, har varit väldigt trött ( av förklarliga själ=p) Tittade på F1-kvalet mitt på dagen samtidigt som jag åt frukost. Det blev ingen pole-position för McLaren, men det ordnar sig nog ändå! Lite senare på eftermiddagen åkte jag hit till Lit. Har myst lite med Mister och katterna och mest tagit det lugnt. Vädret har varit skapligt, förutom att det blåser som tusan! Inte så mysigt att vara ute då...annars händer nog inte så mycket ikväll. Åker nog hem till Frösön igen lite senare. Jag och Johan ska se på F1 imorgon. Kan bli ett spännande lopp! Ser fram emot en hel eftermiddag med Johan, F1 och lite gott fika=) Sen går mina tankar mest till när jag ska få träffa min nya bekantskap igen...med lite tur kanske  det blir imorgon kväll, annars blir det förhoppningsvis på måndag. *längtar* 

Kommentarer
Postat av: sandra

men herre gud, jag har totalt lyckats missa att du har en blogg! satan så najs :)

2007-08-27 @ 19:38:42
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0