december

Julmånaden är här. Det är faktiskt lite julstämning redan med all snö, och stjärnor och ljusstakar som syns i fönstren. Jag fick upp min stjärna och mina julgardiner i fredags. Blev jättefint. Nu ska jag bara försöka ta tag i julstädningen också, så det blir lite rent och fint till jul. Dammråttorna får faktiskt flytta på sig. Börjar bli lite trångt med dom inneboende hos mig nu. Åsså ska jag göra de å göra de å göra de...gnng har så mycket jag ska göra! Leta gran, baka pepparkakor, städa här å städa där. Köpa julklappar, slå in julklappar. Det kommer sluta med att jag gör allt sista dagarna ändå. Nä, jag får försöka ta tag i det där på nåt sätt så det slipper bli så stressigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0