En dag på jobbet...

Äntligen fredag, och jag har jobbat klart för dagen!!!! Har varit en galen dag med hur mycket som hellst att göra på jobbet! Chefen borta, tre heltidsanställda sjukskrivna. Blä.

05.30 Har snoozat i 20 min. Dags att kliva upp.
06.15 En aning stressad, men klar för att promenera iväg till jobbet.
06.45 Kommer till Step-In, dagens första ställe.
09.10 Iväg till kontoret för lite fika. Sen vidare till nästa ställe.
10.45 Lunch!!!!
11.15 Eftersom jag är en av dom få som har körkort på företaget får jag ta firmabil+ min favvo-kollega med mig ut till Brunflo. Där är det hemstäd idag. Två hus!! Suck. Då visste vi vad vi hade att göra hela eftermiddagen.
13.00 Klar med första, och största huset! Åker omvägen förbi Shell. Köper fika. Fikar. Mums.
13.30 Kommer till det andra huset. Där var det bara golv+toaletter som skulle städas. Gick ganska fort ändå.
14.30 Klar!! Mot kontoret!
14.50  Slut för idag, tack för idag. Har jobbat sju och en halv timme! Trött, trött.

Nu ska jag hem. Pinka, äta, duscha. I den ordningen. Senare ska jag träffa Cathrin. Blir tv och film. Lugn kväll, vilket kan behövas=)

Kommentarer
Postat av: Cathrin

ja du jenny... det är fint att du delger alla dina planer för hemkomsten! ;)

2007-12-07 @ 18:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0