Fina, varma, snöfria bilen!

Efter lite drygt ett och ett halvt år av evigt flyttande på bilen, för att undvika parkeringsböter, har jag äntligen, ÄNTLIGEN fått en plats i garaget!! Frågade redan förra hösten efter en stolpe, men det fanns ingen ledig att hyra då. Så förra vintern blev det till att sopa, skotta och skrapa i stort sett varje dag när jag skulle flytta den. Tycker inte om datumparkering. Jag har stått i kö för att få en stolpe, och i förmiddags ringde tanten från Frösö fastigheter och sa att det fanns en ledig plats om jag ville ha den! "Ja tack" sa jag! Det allra bästa är att jag får stå i garaget=D Så jag får inte bara värme, jag slipper sopa av den varje gång jag ska ut och köra också! Nu behöver jag bara få tillbaka min bil så jag har nåt att ställa i garaget. Den lilla röda står på verkstan i Lit för lite service. Där har den det bra visserligen, men gissa om den kommer bli glad när jag berättar för den att den slipper stå ute i vinter=) very nice! Nu ska jag hem och inspektera! Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0