kortkort

Var och klippte mig idag efter jobbet. Provade en ny frisör som jag blivit rekomenderad, och det var jättebra där, så dit återkommer jag nog fler gånger. Var lite less på mitt långa hår, så jag klippte av det ganska mycket. Blev bra, och nu ska jag bara färga det innan jul så blir det ännu bättre=) Frisören som klippte mig tyckte jag hade fina skor, så det plus hennes (som det verkade) stora intresse för Desperate Houswifes blev vårat samtalsämne. Själv är jag inte så insatt i serien att jag kan namnen på alla skådespelarna, så jag bara höll med och sa "mm" när hon sa nåt...Kalaset kostade en del också, så plånboken blev glad när vi gick och handlade billig mat. Och nu sitter jag här, nykllipp, mätt och en aning trött. Funderar på om jag och mina fina skor ska traska hemöver. Just ja, jag fick till mina nya skor till sist, så nu kan jag ha dom utan några större problem! Med lite bomull och tejp löste det sig. Jag kan ja;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0