Åh, suck.

Det har inte hänt så mycket roligt sen jag kom hem från Uppsala. Har mest jobbat och inte gjort så mycket mer. Och snön som kom och gjorde allt vitt och fint har börjat töa. Är kanske lite väl negativ idag men jag är verkligen less på att det inte händer nåt kul här! Fast kvällen igår var rolig. Cathrin och Sandra kom över till mig och vi satt och pratade och skrattade. Det livade verkligen upp! Och inte vill jag jobba imorrn heller. Vill bara ligga och sova hela, hela dagen lång! Äh, lika bra att sluta skriva nu, kommer inget positivt ur mig idag=)

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Ja, det var en helskoj kväll! Tack för det! =D

2007-11-19 @ 20:46:09
Postat av: sandra

jaa det måste vi göra om - men då ska cathrin INTE köra bil.

2007-11-22 @ 09:41:18
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0