Biljetterna bokade

Sakta men säkert arbetar jag av veckans lista. Nu har jag iaf bokat biljetterna till Uppsala, så nästa vecka vid den här tiden är jag där=D Längtar galet mycket! Har inte vart där sen maj, och det känns som att det är en hel evighet sedan! Men nu blir jag där i fem dagar. Skönt med lite semester! Har planerat in en del saker jag vill göra när jag kommer ner, promenera i stan, dricka vin med vännen, träffa grabben på Bäverns gränd, shoppa lite på Lush, Ikea lär det väl bli en sväng också. Blir nog några trevliga dagar där nere hoppas jag!

Började även måla på tavlan igår. Ska bli spännande att se vad det blir av det hela.

Igårkväll hade jag besök av H också. Hunden var inte med, hon fick stanna i bilen. Blev sent, men det var kul att träffa han. Kanske hinner vi ses nåt i helgen också=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0