En aning trött

Börjar numera kl. åtta på mornarna. Rätt skönt på ett sätt, får börja lite senare än förut, men jobbar desto längre på eftermiddagarna. Idag slutade jag kvart i fyra, så jag är lite trött. Dessutom har jag rejäla skavsår på båda fötterna som jag är trött på också! Dom ficka jag av mina nya skor igår morse när jag gick till jobbet=P Bra början på den dagen. Not! Men jag har plåstrat om dom nu och går i andra skor, så det fixar sig nog det också. Ikväll kommer troligtvis föräldrarna på besök. Ska få lite hjälp med att bära ner grejer i förrådet, och kanske kommer vi sätta upp tavellisten som jag fick av vännen som tidig julklapp. Den hamnar nog i köket tror jag. Ska nog ta och gå hem nu, det är redan mörkt ute!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hm, vad klagar du i!? Nu jobbar du samma tider som oss normala! ;P

2007-11-22 @ 15:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0