help

Vet inte vad jag ska ta mig till. Har ett problem, ett sko-problem. När jag var nere i söder köpte jag ett par skor som skulle vara lämpliga när jag kom upp till norr, och snön igen. Efter tre dagar med mina nya skor har jag såna skavsår att jag knappt kan stå upp! Nu står skorna i hallen och ser så fina, så fina ut. Men vad hjälper det om jag inte kan ha dom? Har provat både att lägga in hälgrepp och använda dubbla sockor, men aj aj så det skaver ändå! Så nu traskar jag omkring i mina tygskor på jobbet, och det är väl inte så lämpligt när det är snö och kallt...vill ju ha mina fina, osköna, nya skor! Men det går ju inte om dom fortsätter vara dumma mot mig. Ska jag verkligen behöva köpa nya? Som tur var köpte jag dom här jag har nu billigt i en vanlig klädbutik. Hmm...kan iofs förklara saken...vill man ha ett par bra och sköna skor bör man kanske köpa dom i en skoaffär?!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hihi, jag har lösningen till dig! Compeed tills skavsåret läktoch sedan tejpa med leukoplast när du använder skorna... Jag har exakt samma problem med mina ridstövlar, problemet med dom är att jag haft som så länge att dom borde vara uttrampad nu...

2007-11-26 @ 20:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0