Konstigt

Har redan jobbat klart för dagen. Skönt att få sluta tidigt, men dåligt att jag inte fick jobba så jag kommer upp i mina timmar. Blir lite si och så med det nu när jag börjar åtta på morgonen och får flänga runt överallt. Men tisdag idag. Det betyder att jag skulle iväg och städa på ett ställe där jag är 1,5 tim.varje tisdag. Jag gick dit strax före tio, fixade i ordning grejerna och började städa. Efter någon minut kommer en av dom som jobbar där och säger att det var en tjej där igår och städade!! VA?! Jag ser ut som ett frågetecken och förstår ingenting...det är ju mitt ställe, och jag är där varje tisdag! Tjejen som varit där på måndagen och städat hade sagt att hon var där istället för den ordinarie som var och tävlingssimmade...!! Jag ringde chefen och vi kom fram till att det inte var någon från vårat företag som varit där...med andra ord måste tjejen ha gått fel, och städat på fel ställe! Antagligen skulle hon till granndörren...Ja, det slutade med att jag fick gå därifrån utan att städa där denna vecka=) Sen fick jag sitta på kontoret i en och en halv timme.

Nu ska jag ner på stan en sväng och sen hem.

Banan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0