"När ska du ha alla kläder...?"

Vaknade tidigt imorse efter en natt med lite för lite sömn, och var jättetrött! Men jag skulle möta Cathrin kl elva på stan, så det var bara att masa sig upp. Det var inte mysigt att promenera in till stan, kallt och blåsigt! Vi hade bara en och en halv timme på oss på stan, och allt flöt på så bra! Lite kläd-shopping på Kappahl för Cathrin och jag köpte två toppar och ett bälte på HM. Sen en snabbis nere på Chlas Ohlsson för att köpa tavelhängen till mina två speglar så jag kan sätta upp dom någon gång. Sen fick jag skjuts till ön igen av Cathrin och hennes kille, så jag slapp gå hem i blåsten iaf=) Ikväll blir det glöggpremiär hos mig! Fast ska jag erkänna en sak så har jag redan varit och tjuv-smuttat på glöggen jag har kvar sen ifjol...Johan kommer till mig ikväll, så då blir det glöggfest! Våran årliga tradition=) Imorrn blir det nog Lit för min del. Måste hem och gosa med Mister, har inte träffat han på en hel vecka! Saknar honom så!

Ringde mamma när jag kommit hem från stan. Berättade om mina klädköp. Kan tillägga att jag köpte en kofta igår också. Mammas kommentar: "Men när ska du ha alla kläder...?"


     


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Man har alltid tid att ha kläder! ;)

2007-11-25 @ 18:04:36
Postat av: sandra

ja inte ska du väl gå naken heller!

2007-11-27 @ 16:10:27
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0