Promenad genom stan

Underbar dag! Uppsala, kallt och grått, men att få vara med mina underbara vänner övervinner det kalla och allt är bara varmt och mysigt=) Jag och Tapas vaknade ungefär samtidigt i morse. Gick upp, fikade lite och sen gick jag och Mia på promenad. Först en tur längs gågatan och in i några butiker. Shoppade som tur var inget idag;-) Sen gick vi bort mot Fyrisån, och in i den gamla delen av Uppsala. Upp mot domkyrkan, och vidare bort mot slottet. Så fantastiskt vackra byggnader! Kameran var såklart med, och det blev många fina bilder! Sen ringde Uppsala-Eric, han på Bävernsgränd, och frågade om vi skulle ta en fika lite senare...Jag och Mia började gå hemåt och precis när vi kommer till Vretgränd ringer Eric. Vi träffas där och sen går vi bort till Storken, ett mysigt fik, där vi sitter nån timme och fikar och pratar. Äntligen fick jag träffa han! Vi har inte setts sen Yran i somras, och det är ett tag sen!



Vill inte hem, så fint här=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0