Stadsvandring

Har precis kommit hem efter en promenad längs gågatan och lite shopping. Vi började längst bort, vid Lustgården och arbetade oss bortåt, via Lush, Designtorget, HouseHold, Thehörnan och en massa andra roliga butiker! Jag lämnade tillbaks två tröjor längs vägen också. Nu ska vi äta lite sen lunch, och sen är det väl till att göra sig i ordning...vi, jag och Mia, ska nämligen ner på Buddy´s, en Irländsk pub i samma hus som dom bor, och käka middag och ta nån öl med tre grabbar från Mias jobb. Åh vad det ska bli trevligt! Vi träffade Buddy själv nere i garaget igår och frågade om dom hade någon live musik där i helgen, men det hade dom tyvärr inte. Men det kommer bli trevligt ändå! Det är en otroligt mysig atmsofär där nere!

När jag kom hem med ytterligare tre påsar med saker jag shoppat idag, och lade dom på resväskan, undrade jag än en gång hur i...jag ska få med allt hem!

Köpte en färsk ansiktsmask med kakao på Lush som jag provade lite av på handen...måste gå och tvätta av mig det nu!





Cupcake, chokladmask från Lush.



Älskar Uppsala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0