Den här förklyningen...

...är en näsförkylning. Det har jag konstaterat nu. Undrar förresten om det finns nåt som heter "näsförkylning..." Ja, om inte så gör de det nu! Jag är nämligen bara förkyld i näsan. Det är inte så farligt, men är nog så jobbigt! Och det gäller att klä på sig idag om man inte vill bli ännu mer sjuk, för det är så fruktansvärt kallt! Det ser jättefint ut såhär inifrån, där det är varmt och skönt. Solen lyser från en nästan klarblå himmel. Men när man väl står där ute i blåsten, då är det inte så roligt längre. Det spelar nästan ingen roll hur mycket kläder jag har på mig, jag fryser ändå!!  Och nu sitter jag här och drar ut på plågan att cykla hem så länge som möjligt. Kommer säkert ha motvind också...blir mysigt det. Sen ska jag packa mig iväg och åka till Lit. Ska väl åka in hos pappa och hämta Mister också. Mister klister, Macken-vovven, min älskling=)

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hm, kom ihåg vad jag sagt om din lägenhet... Den får mig att bli täppt i näsan! jag var ut o motionerade våran vovve idag! Den lilla sprang på riktigt bra! :D

2007-10-09 @ 19:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0