Det måste väl ändå finnas tid till att lämna tillbaks det jag glömde hos dig...?

Jag vill ha tillbaks min hårklämma! Den ligger i ett hus några backar bort från mig. Jag orkar inte gå och hämta den, så jag hoppas den kommer ner till mig. Men jag vill ha tillbaks den innan den som bor i lägenheten åker bort imorgon. Får jag inte tillbaks den idag dröjer det en massa, många många dagar innan jag ser den igen! The problem är bara att den som har den hos sig är en aning svårkontaktbar, ja nästan omöjlig att nå! Och aldrig har tid. Men som sagt...det måste väl ändå finnas tid till att lämna tillbaks det jag glömde hos dig?

Mitt i eländet så längtar jag till lördag! Då blir det fest. Roligt, roligt!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

japp, fest på lördag (i morgon!) och det kommer att bli hur skoj som helst!!! Det hnder fortfarande saker med musiken kan jag lova! =D

2007-10-26 @ 10:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0