Händer i veckan...

Boka biljetter till Uppsala. Längtar verkligen dit nu...
*
Ska börja måla på en tavla som ska bli en present...var och köpte dukpannåer och penslar igår.
*
Förhoppningsvis hinner jag träffa H något mitt i allt hans jobbande.
*
På fredag eller lördag ska jag och C på två-års fest...gratis inträde på fredagen, så det skulle ju sitta fint att gå den dagen=)
*
Ta med mig pappsen på stan och sen ska vi hitta en bra kamera till mig tänkte jag. Fick lite pengar i present också, så det blir finemang det.
*
En massa saker blev det visst. Då har jag det jag gör i veckan=) Nu ska jag fika lite innan jag går hem...och kanske har jag fått ett spännande paket på posten idag också...;-)


Kommentarer
Postat av: Maria

Nä,det har du inte för paket ligger kvar i Uppsala.:P
Jag ska skicka upp det! Jag lovar!

2007-10-30 @ 15:49:33
URL: http://miainreder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0