Ny vecka

Måndag idag. Trögt att gå upp i morse. Helgen var bra, först festen i lördags och sen igår lite födelsedagsfirande hemma i Lit.

Festen då...Jo, Cathrin dök upp hos mig tidigt på eftermiddagen. Vi hade en del att fixa inför kvällen, som att fixa håret, musiken, äta, fixa snacks, bestämma vad vi skulle ha på oss...vi tjejer är rätt omständiga när jag tänker efter. Vid sju dök Johan upp. Vi tre hade skojigt värre. Upptäckte t.ex. att jag har en väldigt rolig lekpark utanför huset...Sen i niotiden började de andra ramla in. Fick en jättehäftig klänning av mina vänner i Umeå, och numera har jag ny favorit musik i bilen, tack Cathrin för skivorna!! Vi blev nog åtta stycken tillslut. Det var kul att så många kom=) Sen i tolvtiden var det utgång, men vi var bara tre stycken som ville fortsätta ut. Men men, vi hade kul ändå! Trots att vi inte kom in där vi hade tänkt oss...Vid tretiden hade jag nog kommit hem och i säng. Pratade lite med Uppsala innan jag somnade.

Och igår...då blev jag lite äldre. Fast det märktes inte så mycket. Åkte till kära familjen i Lit. Fick tusen Mister-pussar, tårta, lite presenter och god mat. Det var trevligt! Nu ska jag snart gå ner på stan och handla lite innan jag går hem. Det blir nog lugnt ikväll. Kanske lite mys framför teven. Men det återstår att se. Höres!!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Japp festen var kanon, och det var jag också... =P Tack och lov för vår gulliga chaffis som hämtade på natten! =)

2007-10-29 @ 16:44:21
Postat av: Björn

Grattis i efterskott.

2007-10-29 @ 20:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0