Städa hela dagen

Först städa på jobbet. Sen städa hemma. Ja, jag måste faktiskt göra det nu! Dammråttorna börjar bli riktigt aggressiva hemma hos mig, och då är dom verkligen inte att leka med! Så jag tänkte ta fram min super dåliga dammråtts-uppsugar-maskin, och suga bort de små odjuren för alltid! Tänkte att mina gäster imorgon ska få slippa dom. Jag hoppas att alla som jag bjudit kan komma imorgon på min fest. Jag och Cathrin har planerat den rätt länge nu, så jag hoppas att den blir så bra som vi tänkt oss den. Hon är min dj ;-) och står för musiken. Toppen! Så är det någon som känner för att komma på fest imorrn så är ni välkomna! =)

Visst ja, har ju tvättstuga idag också. Men först ska jag ner på stan en snabbis. Sen tänkte jag gå hem till Frösön. Är helt slut efter den här veckan, har inte haft en lugn stund! Så imorgon blir det antagligen sovmorgon innan Cathrin kommer till mig. Men...ja, kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0