Den utlovade uppdateringen...

Det här är förbjuden läsning för alla småbröder!

Vid halv elva-tiden igår började jag vandringen uppför den sega backen på Trädgårdsvägen. Fast denna kväll var det inte så segt som det brukar vara att gå uppför den, för halvvägs uppför backen möter jag min nya bekantskap och hans hund. Den kyliga och stjärnklara höstkvällen blev genast mycket varmare i hans sällskap! Han hade som sagt bjudit hem mig till honom på fika. Men en sak jag inte förstår är varför folk väljer att bosätta sig högst upp i backen! Är väl mycket smartare och smidigare att bo längre ner...typ där jag bor...Han hade iaf förvarnat mig om kaoset i sin lägenhet, men det var ungefär som kaoset hemma hos mig, vilket inte är så farligt. Jag blev bjuden på te och mackor. Så vi satt och fikade och skrattade, tittade lite i ett fotoalbum och skrattade ännu mer! Sen fick jag provsitta, och ligga, hans säng...(brorsan, nu får du verkligen inte läsa längre, OK!!) Han bjöd mig på godis, och min onda ryggmuskel fick lite massage. Mycket bättre kan man inte ha det =) Sen låg vi resten av kvällen och bara myste och njöt av varandras sällskap. Kan nog inte berätta några detaljer här eftersom barn verkar läsa den här bloggen!! Men kan säga så mycket som att jag svävar tio centimeter ovanför golvet numera, och att jag är omgiven av små rosa, mjuka och fluffiga moln=)


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hehe, snyggt censurerat ;) Men jag känenr igen den känslan du beskriver! :)

2007-09-18 @ 18:26:22
URL: http://cathrinlarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0