Fin helg!

Det är redan söndag, igen. Det går så fort. På måndagen när man ska upp och jobba kan det kännas som en evighet tills att man får vara ledig igen! Men sen när onsdagen väl passerat, då hinner man knappt blinka så är det helg! Och så håller det på, vecka ut och vecka in. Den här veckan har jag mest gått runt och varit trött och otrevlig, men jag hoppas att det blir bättre i veckan som kommer. I fredags åkte jag till Lit, kände att jag behövde komma bort från stan. Sen var det så fint väder, så då är det skönare att vara här i Lit där man kan vara ute med hunden i finvädret. Och den här helgen har det verkligen varit kanonväder i stort sett hela tiden! Förutom en stund igår, då det mulnade på på eftermiddagen, och sen höll det i sig fram tills idag. Annars har solen skint mest hela tiden! Hann med en sväng på krogen igår kväll också. Jag och Cathrin var ut. Träffade många vi kände, så det var ganska roligt trots att jag var trött. Och först på dagen igår hängde jag på pappa och Mister till skogen, Misters favoritställe=) Det var riktigt härligt! Jag hoppas att hösten fortsätter vara såhär fin!

image28
Skickja 070927

Kommentarer
Postat av: Isabell

Härlig bild

2007-09-30 @ 19:32:47
URL: http://isabellh.blogg.se
Postat av: Anonym

faan villken härligt bild. man blir sugen på hösten!

2007-10-01 @ 12:08:00
URL: http://lillasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0