Igår kväll...

Åkte hem från Lit ganska sent. Jag och min nya bekantskap hade bestämt att vi skulle träffas, så jag åkte hem plockade lite i lägenheten och satte mig i soffan och tittade på tv medans jag väntade. I halv elva tiden knackade det på fönstret, så jag gick och öppnade åt han och hans hund som fick komma in och värma sig lite hos mig. Vi fikade, myste och tittade på tv. Det var väldigt, väldigt trevligt=) Det blev ganska sent, först i två-tiden kom jag i säng, och jag skulle upp igen klockan sex! Hade lite svårt att somna, jag var inte särskilt trött också var jag såklart lite uppskruvad efter kvällen...vid kvart över två fick jag ett sms från Mia, hon berättade att dom kommit fram till Thailand! Åh, så avundsjuk jag blev! Skulle vara skönt med lite sol och värme. Ja, jag hade iaf en mycket trevlig och mysig kväll igår, hoppas det blir fler sådana den här veckan!


Kommentarer
Postat av: sarah

typiskt dig att smyga med en blogg

2007-09-03 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0