Starka grabbar, jajemen!

262734_1635

Jag har det rätt skoj ibland på jobbet när jag tänker efter...senast idag fick jag dra på smilbanden, ja lite i smyg då, när jag var på Träningshuset, eller som det så fint heter numera "Step-In". Jag städar där lite mer än en timme varje dag, har alltså en hel del tid till att spana på snyggingarna som går dit och tränar. Vissa som går dit tror bara att dom är snygga, står där och speglar sina biceps i speglarna och klämmer lite grann på dom som om de tror att musklerna vuxit under den stund dom varit där och tränat! Dom pojkarna/gubbarna brukar jag försöka låta bli att titta på, för det är just uppmärksamhet som dom vill ha, och den ska dom inte få av mig i varje fall! Ja men iaf, så gick jag förbi själva "gymmet" ett antal ggr där det var rätt många grabbar idag som lyfte vikter och speglade sina muskler. Fast större delen av tiden dom tillbringar i gymmet står dom mest och hänger mot nån maskin eller sitter på någon bänk och pustar, men alla gånger då jag går förbi, ja då jäklar lyfts det vikter vill jag lova! Å-hej-å-hå vad dom tar i då! Sen när jag passerat är det dags för den där vilopausen igen, åsså går jag förbi igen, och då hej-å-hå tar dom i igen så dom håller på att spricka! Haha, detta händer rätt ofta, men just idag var dom på hugget grabbarna. Jag sneglar lite i speglarna och ser hur dom tittar på en, då kan jag inte låta bli utan går några extra varv förbi dom, bara för att dom ska få lyfta lite extra, och kanske på riktigt få dom där musklerna som dom tror att dom har! Sen finns det såklart några riktiga godbitar där ibland också, men dom stöter jag tyvärr inte på alltför ofta. Men jag säger bara det, hej-å-hå-å-träna-på! Syns imorrn!!

<---- Såna är tyvärr lite sällsynta där jag jobbar...

Kommentarer
Postat av: Faster

Ähhh. Nu har du inte tittat riktigt! Är ju så man sitter o dreglar när man glor på honom...
Heja Raikkonen!!!!

2007-09-24 @ 19:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0