E de inte vår så säg!

I söndags kom den, *tjong, poff* bara. Jag pratar om våren, som de senaste dagarna visat att den nu är här på riktigt! Äntligen! Solen börjar äntligen värma och det börjar lukta vår också! Sådär som det gör i slutet av april, i början av maj uppe i norr. Vi är lite före här nere...Jag valde att gå från kontoret in till stan i eftermiddags istället för att ta bussen som jag brukar. Men jag gjorde rätt som valde promenaden, för oj så varmt och skönt det var! Jackan hängde över armen, och solglasögonen behövdes. Men det blir fort kallt när inte solen är framme. Ja, jag ville väl mest göra alla uppöver landet lite avundsjuka genom att berätta hur underbart det är här nu!

I fredags var jag och klippte mig.
Jag sa "Hej, klipp av mitt hår en bit." 
Frisören sa "Ok, men jag tycker att vi klipper en Victoria Beckham-frisyr på dig!" Och så blev det.

kolla gärna in Bilddagboken...




Kommentarer
Postat av: Stina

Vill se bilder på ditt nya jag :)

2008-04-02 @ 21:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0