Halvtid

Ångest. Det är den 4:e april idag. Vad betyder det? Jo, att jag varit här i mer än två månader och bara har halva tiden kvar innan jag drar uppöver. Ångest igen! Det går för fort! Jag önskar jag kommit hit redan i höstas...då hade mycket sett annorlunda ut idag. Det vet jag med säkerhet. Nu försöker jag se fram emot äventyr i höst istället. För äventyr kommer det bli, vad det än blir!

Jag såg maskrosor idag. Har inget bildbevis, ni får helt enkelt tro mig! En liten gul, fin maskrostuva var det.
Nu ska bönan lägga sig och drömma sig bort till Landet Ingenstans. godnatt världen

**********************************************************************************************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0