Lilla snigel

Min bror undrade om jag har slutat blogga. Det har jag inte, jag har bara haft lite mindre tid till att göra det den senaste tiden. Jag är inte snigel längre...

Här i vackra staden Uppsala våras det för fullt!! Buskar och träd börjar få små gröna blad på sina kvistar, och överallt i rabatter och gräsmattor ploppar små blommor upp. Det är varmt också! De senaste dagarna har solen lyst från en klarblå himmel och värmt upp den kyliga vårluften en aning. Folk sitter på balkonger och uteserveringar och dricker kaffe. Vårkänslorna flaxar i luften och fåglarna fnittrar på taken! Ångesten över att snart behöva lämna allt här kommer allt närmre. Planen var ju att bara stanna här till sommaren, och så kommer det bli också. Men jag har så mycket här att komma tillbaka till. Mer nu än när jag flyttade hit! Och det bästa av allt är att jag mår så bra här. Bättre än jag gjort på länge. Så jag kommer tillbaka, förr eller senare. Var så säker!
Vi ses när vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0