Kinas GP

De glada överraskningarna bara avlöser varandra! Igår satt jag och läste en reseguide över Shanghai och fick veta att det finns en F1 bana där! Tänkte då att oavsett om loppet redan gått där i år eller inte så ska jag dit och titta på banan! Ikväll fick jag min andra glada överraskning, Kinas GP går den 17-19 oktober, då jag är där! JAG SKA VA DÄR! Den chansen får jag bara inte missa, den kanske aldrig kommer igen! Det finns biljetter till hyfsade priser beroende på var man vill stå, så jag ska försöka spara ihop till en biljett. Jag får höra bilarna svischa förbi på riktigt! Wonderful! Den tredje glada överraskningen är att jag blivit bjuden att hälsa på i Uppsala hos någon innan vi flyger från Arlanda. Jag åker ner onsdag kväll, stannar över hos någon i Uppsala till torsdagen och möter sedan upp vännen i Sthlm torsdag kväll. Så då kanske jag klarar av utlandsvistelsen när jag fått min dos av Uppsala. Jag kommer alltid längta tillbaka dit!

Nu ska jag lägga mig och drömma om hur jag minglar bland snygga F1-förare i Shanghai.
Goodnight**

Kommentarer
Postat av: Faster Marie

Ja Du får inte missa GP, själv var jag på GP i Monte Carlo 1981. Det var längesen men nog var det en speciell upplevelse som jag inte vill ha ogjord. En otrolig stämning som bara måste upplevas på riktigt.

2008-08-16 @ 11:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0