Back to Bloggen!

Yes, så var jag här igen! Jag är hemma igen efter nästan fyra månader på resande fot och sista inlägget är skrivet i resdagboken. Tack ni som följt mig där!

Landade i Sverige förra fredagen och tillbringade sedan några dagar i Sthlm och en vecka i Uppsala. Det var härliga dagar och jag hann acklimatisera mig lite och förbereda mig mentalt på att komma upp till Östersund och vintern här. När jag åkte här ifrån var det sommar. Jag kommer hem och det är en halvmeter snö, julstjärnor och glögg! Kinaresan känns nästan overklig, som något jag bara drömt. Men jag har verkligen vart där.

Det känns ändå bra att vara hemma även fast jag känner att Östersund kanske inte är rätta stället för mig just nu. Men det är skönt att komma hem och landa i vardagen jag lever här ett tag. Blev överraskad av familjen ikväll då de hade köpt en tårta med "Välkommen hem" skrivet på Kinesiska! Tack, tack, tack!
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0