En hjärtans dag!


Jag borde skämmas! 
Här sitter jag igen, mitt i natta! Men det e som vanligt det. Inatt t.ex. när jag hade tänkt lägga mig, började jag istället prata med den som tog mitt hjärta med sig i sin ryggsäck och åkte...Det gjorde att jag inte lade mig förrän vid halv två, och  började jag läsa i en av mina pedagogikböcker istället för att sova! Men jag pluggade iaf, eller nåt. Får vara nöjd med det. Inte underligt att jag har varit mer död än levande idag!
Idag har vart en sån där jobba-skola-jobba-dag! Åkte från jobbet till skolan vid tolv, enbart för att hämta min allra första hemtenta! Och sen tillbaks vid ett för att jobba undan det sista för dagen. Hem en snabbis, och sen hoppa på bussen ner till stan och möta upp min älskade vän som fick ner mig hit! Vi gick en runda i butikerna, och sen inhandlades lite mat innan vi gick hem till henne. Det blev, lite oväntat, en helkväll där med god mat, och lite vin och skratt. *äntligen får jag vara nära min bästa vän, från 50 mil till 5 km...wounderful* 

Nu frestar nyaste nummret av utemagasinet mig med sina äventyrliga sidor...men jag måste måste måste sova! Ska lägga mig och titta på skolböckerna som ligger fint på bordet bredvid mig. Då somnar jag nog gott.
hej svejs, grus å gnejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0