funderingar en söndagskväll

Vaknade imorse av ett sms från min vän, fast jag var nog redan vaken ska jag erkänna. Var vaken till och från hela natten. Vid halv tolv i förmiddags dog min dator. Den bara slocknade! Poff! Jag försökte med alla de möjliga upplivningsmetoder, men utan resultat. Jag blev mycket frustrerad! Sen gick lampan i hallen sönder, och sen missade jag bussen in till stan. Wiihoo, vilken bra start på denna dag! Jag tog med datorn in till stan, och min personliga dator-support fixade den åt mig =D. Under tiden gick jag och vännen på stan, köpte nya glödlampor som var jättedyra, och sen fikade vi. Nu är jag hemma. I mitt kalla rum. Ska köpa ett extra element någon dag så jag inte fryser ihjäl. Och min granne röker så det luktar in i mitt rum. Jag känner mig på väldigt dåligt humör helt plötsligt, så kan någon göra mig glad på nåt sätt igen så får ni gärna prova!

ps. kramar funkar alltid. ds.

Kommentarer
Postat av: Supporten!

Varsågod, man ska ha tur ibland! hehe

2008-02-18 @ 08:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0