jag borde va nöjd!

Helgen har vart lättsam, tröttsam, rolig, spännande, härlig, varm, och jag har tillbringat den med trevliga människor dag som natt. Jag har hunnit med två middagar hos bästa vännen, festat med trevliga grabbar, shoppat, sovit...låter väl som en rätt bra helg, eller hur? Ändå sitter jag här, nu när jag egentligen borde sova och känner mig lite vissen. Det roliga tar slut så snabbt, och nu är det vardag igen. Inte konstigt att det känns som att jag åker på rumpan nerför en backe ikväll...hade gärna haft två-tre dagar till på den här helgen! Det har helt klart vart bästa veckoslutet sedan jag kom hit! Jag ska lägga huvudet på kudden nu, blunda med ögonen och känna mig nöjd och glad innan jag somnar. Och förhoppningsvis vaknar jag upp till en solig morgon, och går med ett leende till jobbet. Eftersom jag inte har någon som säger åt mig att gå och lägga mig, så får jag väl tvinga ner mig själv i sängen. Jag är hopplös. Goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0