Lördda

Vaknade alldeles försent, klev upp alldeles försent, åkte ner på stan alldeles försent! Men har haft en shysst dag iaf! När jag väl tog mig från Flogsta strax efter två, sprang jag lite på stan innan jag tog bussen ut till Mias jobb. Därifrån åkte vi sedan ut till en håla. Ja, dom har faktiskt små by-hålor här i, eller utanför, storstan med! Fullerö heter placet, och där har dom en stor buitk som heter Fullerö handel, med prylar efter prylar uppradade på hyllorna! En inredningsbutik där man vill ha det mesta! Gick turligt nog därifrån tomhänt denna gång.  Men har en känsla av att Mia kommer dra med mig dit fler gånger...;-) Åkte en snabbis ut till Gränby också, dit jag körde vilse i torsdags. Sedan var jag bjuden på middag på Vretgränd, och bjöds på vegetariska burgare som var helt fantastiskt goda! Men så var dom ju gjorda av stans hamburgerdrottning också...Sedan blev det lite film, "En riddares historia". Drack lite gott vin och skrattade med i filmen. 

Egentligen borde den här damen sova nu, för hon ska följa med ut till Rimbo imorrn och se om hon kan göra någon nytta i uppsättningen av Peter Pan som Rimbos teater ska sätta upp i höst. Förhoppningsvis kan Stinget komma med lite inspiration=) Nej nu...goodnight!!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Åh, en riddares historia! Den är så bra! Det är fan sorgligt att han är död och inte längre kan göra fler bra filmer.... :'(

2008-02-10 @ 12:02:42
Postat av: Maria

Stans hamburgerdrottning... Det var ett snyggt smeknamn. Me like!

2008-02-10 @ 16:56:08
URL: http://miainreder.blogg.se
Postat av: Faster Marie

Hej, kul att det går bra för Dig. Stinget ja, det kommer jag ihåg när vi var o tittade på Peter Pan på Storsjöteatern. Kul att Du får damma av teatertalangerna.... Ha det bra så länge så hörs vi.

2008-02-11 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0