midnatt råder...

...och det är faktiskt tyst i huset denna onsdagskväll! Denna tystnad gör, att jag för en gångs skull, hör mina egna tankar utan en massa musik och skrammel som stör. Jag sitter med djupa veck i pannan och funderar så det knakar på mina framtidsplaner, eller drömmar kanske, som jag vill förverkliga. Det är sådana tankar som kommer till mig sent om nätterna. Vad vill jag göra i livet? Jag har planer fram till efter sommaren, och det är därifrån jag nu försöker komma på vad jag vill göra. Eller jag vet vad jag vill, resa är den stora drömmen! Men till det krävs pengar. Tid har jag, all tid i världen! Men det krävs en del sparande om jag ska ta mig någonstans. Och ressällskap vore att föredra. Just nu har jag varken eller. Inget sällskap, och inte så mycket pengar. Jag har en annan dröm också, som jag inte riktigt vill avslöja ikväll, men som jag vill förverkliga, kanske i år om jag får råd. Jag har iaf lyckats ta mig till Uppsala, en dröm förverkligad! Och det var ju inte så svårt=) Ett litet kanske, men bra bevis på att jag klarar av att göra det jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0