nattdjuret skriver

Det är natt i Flogsta, och alla sover utom jag. Lovade herr Alm i grannhuset att jag skulle lägga mig vid elva. Mm, och så gick de med det.

Inatt när jag sov som sötast knackade Peter Pan på fönstret! Var trött men blev väldigt glad! Har väntat på honom flera dagar, och så kom han hit inatt. Lite dum tid kanske, med tanke på att jag äntligen hade lyckats somna. Men när han ändå flög förbi så passade vi på att prata lite. Snackade mest om Landet Ingenstans, och vad för äventyr som händer där. Jag har sagt att jag ska följa med honom dit någon dag. Det är fint där säger han, och där händer tydligen många spännande saker. Men tills vidare får jag nöja mig med att drömma om det!


Kommentarer
Postat av: Maria

På söndag åker vi dit! Du och jag, Stinget!

2008-02-20 @ 10:05:55
URL: http://miainreder.blogg.se
Postat av: Cathrin

Eh, vännen... vad går du på?? Tycker nog att det är bäst att du slutar med drogerna, du börjar se saker som inte finns... ;)

2008-02-20 @ 16:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0