singing in the rain

Började dagen med att få en hel hög med beröm på jobbet! Tomten kom in till mig när jag stod i köket och sa  några riktiga guldord..."Det ska du ha klart för dig...att sen du kom hit så är det så fint och rent här! Och det är många andra som tycker det också!" =D vad svarar man på det? Fick ur mig ett litet "Tack!" De orden lyfte denna regniga dag! Efter jobbet gick jag och Mia på stan. Vi köpte skor, och så skulle jag köpa min efterlängtade parfym på Bodyshop, men den verkar vara väldigt populär här, för den var slut både i centrum och uppe i köpcentrumet! Så nu har jag beställt den från Östersund istället. Hoppas den inte är lika populär där, haha! Planerna blev lite ändrade under eftermiddagen och kvällen, så då blev det sängen och sova lite, istället.

Har äntligen hittat min laddare till kameran!! Så nu kan jag ut och upptäcka Uppsala med den igen! Wiihoo!

Stinget.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0