Sthlms...not a place for me.

Jag har gått heeeela vägen från stan hem till mig, alldeles själv. Utan att gå vilse en endaste gång! Eller första biten följdes jag och en tjej åt, men andra halvan gick jag själv. Den läskigaste biten!  Den andra av oss som skulle hem till Flogsta försvann nämligen när han skulle gå på toaletten, strax innan vi skulle gå! Japp, poff! Borta! Vi tjejer orkade inte vänta längre så vi drog. Tidigare ikväll blev jag meddragen av grannen, ner till sthlms nation där det tydligen skulle va lite drag ikväll. Och yeaahh, vilket drag det var där! Men njaaa, p.g.a. att det är arbetsdag för mig imorgon, med bilkörning tidigt på morgonen, blev det inte så mycket alkohol för min del. Och det var mest bara stort och rörigt där tyckte jag. Men det var trevligt. Och nu är jag trött.


Haha, men nu är det ju fredag! Skööönt!! Ska bara jobba några timmar, sen e de ju helg! Får se om en bekantskap från Sthlm dyker upp i stan. Annars tänker jag nog mest sova hela tiden. Och det ska jag göra nu också. Natti natti!

Förresten så ringde grannen. Han hade letat men inte hittat oss sa han. Också är hans telefon knäpp.
mm...jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0