Framåt eller bakåt?

Dagen började med en skön sovmorgon. Jag var ute och roade mig igår och det blev ganska sent. Först var jag hos Stina, där det blev ett par öl. Sen blev det krogen. Lite less blev jag att vi inte kom in dit vi först tänkte gå. Det var 23-års gräns, och trots att jag är 22 och Stina några år äldre släppte inte vakten in oss, denna relativt lugna kväll. Istället pekade han runt hörnet och sa "18-års diskot är där borta..."  Vad tusan menade han med det!!!!???? Vi hamnade på Plaza tillslut...hade jätteroligt, fast det egentligen inte är något favoritställe=) Ja, det var igår det

Idag har varit en lugn och skön dag. Har mest suttit framför datorn, ätit en massa mat för jag har varit jättehungrig, och till sist tog jag äntligen itu med att börja packa!! Två väskor med kläder fick jag till denna dag. Kommer nog bli en tredje också, med bara käder. Sen är det lite prylar och sånt som ska med också. Tänka sig, om en vecka är jag på plats=) Om en vecka är jag Uppsala-bo! Coolt! Just för tillfället vet jag dock inte om jag längtar framåt eller bakåt i tiden...Kunde jag skulle jag åka en vecka tillbaka, då jag hade den roligaste helgen i Uppsala ever! Å andra sidan vill jag åka en vecka framåt, då jag flyttar, och jag tror det kommer bli en bra helg det också=) Så framåt eller bakåt...framåt eller bakåt? Hm, kanske det bästa är att bara stå still där jag är nu, minnas förra helgen med värme och ett leende på läpparna=) och sedan se fram emot och längta till det som händer nästa helg! Ett som är säkert iaf, är att jag mår väldigt bra nu=) Vilken bra början på året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0