Fylld av förväntan, men tom på samma gång...

De närmaste dagarna har verkligen förändrat min tillvaro. Allt är klart nu, jobb, studier och bostad. Det jag jobbat för i ett halvår blir nu plötsligt verklighet! Mina vänner där nere väntar på mig, och jag längtar efter dom!  Nästa fredag går flyttlasset. Fylld av förväntan är jag! Sen finns då den där lilla biten i mig som än en gång är tom. Det spelar ingen roll hur förberedd man är på något, så går det inte att komma ifrån att det känns tomt när en vän försvinner. Får det kanske att låta lite väl dramatiskt...har precis lärt känna en person i Uppsala, en person som gjort väldigt stort intryck på mig dom här veckorna jag känt honom. Så att han nu ska utomlands i några år, just det några år(!), är lite tråkigt. Hann knappt säga hej förrän det blir hejdå. Men jag ska inte se det som något negativt. Det är bara positivt att jag fått chansen att träffa denna fantastiska person=) Det kommer jag leva på länge, länge...!


image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0