Jag har iaf en säng...nästan.

Många tankar snurrar i huvudet inför flytten; Vad ska jag ta med mig, vad ska jag ta med mig, vad ska jag ta med mig...?! Ja, det är väl det största bekymret jag har. Kunde jag skulle jag ta med mig hela lägenheten och placera ut den på ett lämpligt ställe, gärna centralt. Men, jag får nöja mig med att packa ner mina tillhörigheter i väskor och lämna min kära lägenhet kvar på Frösön. Det mesta av packningen kommer nog bestå av kläder eftersom det är sånna jag äger mest av i denna värld. Sen kommer det nog följa med en hel del "kan vara bra att ha saker" också. Jag måste bara sätta mig ner och klura ut vad dom här "bra att ha sakerna" är för saker...Vill även ta med mig stereon och teven. Och jag kommer gråta över att lämna min kära soffa kvar här! Hur ska jag klara mig utan den? Vi tänkte försöka packa in allt i en volvo, och skippa släpvagn. Därför kan jag inte ta med mig några möbler. Men jag behöver inte vara rädd för att måsta sova på golvet. Jag ska nämligen få en kompis, kompis säng! Perfekt! Det lilla problemet är bara hur jag ska få sängen ut till Flogsta...Och ifall ni undrar vad kompisens kompis sedan ska sova i, så har han fått en säng av min kompis. Och om ni undrar vad min kompis ska sova i sedan, så kan jag nog inte riktigt svara på det för han åker utomlands. Troligtvis hittar han en säng längs vägen. Så så ere.

PS
jag kommer garanterat tjata en hel del om min kommande flytt här i bloggen. det får ni stå ut med. DS

sängsängsäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0