Katt(astrof)


Har varit i Lit två dagar, för att hämta några fler väskor och ordna med lite annat inför flytten. Och framförallt för att få umgås med mina små älsklingar=) tänker då främst på Mister, Wilda och Allis. Har mest fått ränna efter Mister som fått fnatt på Wilda! Han har sånna perioder ibland, då han ska var uppi henne för jämnan! Går hon ut blir han jättegnällig, och så fort hon kommer in går han med nosen i baken på henne hela tiden! Kattstackarn får varken äta eller sova ifred! Tror att hans beteende kan bero på att det finns nån löptik i byn. Och sen ger han sig på Wilda istället. Försökte förklara för honom igår att hon är katt och han är hund, och...ja. Han fyller snart tre, nästa vecka. Då blir han vuxen. Lillen=)
                   image45 

Min lillebror färgade håret på mig igår. Blev jättebra! Tror jag ska låta han vara min hårstylist hädanefter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0