Ett samtal med grannen...

Klockan är mycet och jag kan inte syava. Stava. Har varit ute och gjort Stråket med Johan, Catharina, Stina och Gabban. Jag snubblar in på min innergård och precis då kommer någon ut ur soprummet. Min granne, shit! (den man nästan minst av allt vill träffa när man är på kanelen...)
Grannen - Har du varit ute och Yrat?
Jag -Ja, jag har varit ute på stråket...
Grannen -Ja jag förstår det.
Jag -Det var mycket folk där.
Grannen- Jo jag kan tänka mig det. (öppnar porten åt mig)
Jag- Tack! (kliver in å låser upp min dörr,  å skyndar mig in fort som f-n)

Well well, we could´nt all be perfect all the time.
Goodnight

ps. Stina, jag hoppas få lite skojiga bilder från dig sen ; )
ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0