Nu bär e´av te fjälls!

Äntligen, äntligen, äntligen!! I morrn eftermiddag drar jag, Elsa, Annelie och Vincent till fjällen där vi tänkte tillbringa helgen. Jag min lilla friluftsmänniska blir helt sjuk av längtan när jag inte vart iväg på ett par år! Var hem till Lit ikväll och letade fram bra-att-ha prylar som tält, sovsäck, ryggsäck å sotpannan såklart! Det blir nog en trevlig tur så länge regnet inte öser ner över oss. Vi har inte bestämt vart vi ska än, men det ordnar sig. Det finns ju en massa trevliga fjäll att vandra i!  Vi har inte heller bestämt vad vi ska äta, men det ordnar sig det med. Jag har fettat in kängorna och letat fram regnkläderna, så jag är redo för alla väder! Just nu ligger alla grejer utspridda i något jag inte skulle kunna kalla för ordning, i hela lägenheten. Orkar inte packa ryggan nu så det får bli imorrn efter jobbet. Nu ska det sovas. Höres på söndag.
** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0