Semester, jovisst!

Är inne på min andra semestervecka nu och dagarna går lika fort som jag misstänkte att dom skulle göra. Det har inte vart många lugna stunder heller, fullt upp hela tiden. Mycket inför resan såklart, men nu har jag äntligen fått iväg alla papper till ambassaden så har jag tur får jag mitt visum snart. Sen var jag iväg och fick första vaccinationen idag. Är lite öm i armen, men något som är ännu ömmare är plånboken. Hela vaccinationskalaset kostade ettusenfyrtio kronor! Fyyy tusan vad dyrt! Men då klarar jag mig med dom i en sisådär 25 år. Så nu e man pank då jag köpte yranbiljetten igår också...suck.

Yran ja, snart e den här! Har hunnit med stråket tre kvällar. I lördags, igår och nu ikväll. Igår samlades tjejerna hos mig vi hade middag här innan vi gick in till stan. Ikväll var jag först på 25-års kalas och sen gick jag på stråket med Stina. Det blir nog en sväng imorrn med. Nu ska jag va tråkig och gå å lägga mig. Goodnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0