and this was my weekend

Om vi börjar bakifrån...

söndagen
Var på expon med Annelie och Vincent. Mycket folk, men vi blev mycket besvikna då de inte hade någon sockervadd...Sen blev det loppis i Härke och middag i Lit. Och såklart em-finalen mellan spanien-tyskland!
 
Fina Fernando gjorde målet! Den här segern kommer jag leva på lääänge! Bra jobbat spanien!


och lördagen...
Det var fest på näsvägen, skulle fira att Johan kommit in på skolan. Fick besök av två gamla klasskompisar jag inte sett på flera, flera år! Annelie med franska pojkvännen Vincent och sen dök lite oväntat Camilla från Trångsviken upp! Resten som var här var Johan och Catharina, Cathrin, Elsa och Martinsson. Och linbanan håller än kan jag meddela.

jag, annelie, trångsviken och elsa


and finally, fredagen...
Packade bilen och åkte ut till sommarstugan. Där tillbringade jag kvällen och natten i all min ensamhet vilket var himla skönt! Satt nere vid älven och tittade på solnedgången och njöt av sommaren och den myggfria kvällen.

Vackert på bild, men magiskt i verkligheten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilken fin bild från sommarstugan. Skönt att Du fick vara ifred o mysa lite.



Hälsn faster Marie

2008-07-01 @ 23:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0